thelife.blogg.se

Hejsan!

Publicerad 2012-09-08 18:22:00 i Allmänt,

Nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt och lyssnar på lite depp musik, känns bra när det har varit en omtumlande dag i skola. Det var verkligen galet allt som hände i helgen och allt det som hände idag i skolan. Men tänkte uppdatera lite mer imorgon och berätta lite mer om mig själv, men jag tänker dock inte berätta vart jag bor, vad jag heter eller vilket gymnasium jag går på. Efter som jag tänker skriva väldigt personliga saker, saker som kommer från mina innersta tankar och vad som händer i mitt huvud och liv. Så det kommer komma upp bilder, men inte på mitt ansikte. Haha jag vet att detta inlägget blev väldigt rörigt, men jag är väldigt ny när det gäller att blogga så
// Känns meninglöst men skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela